Beauty bag,Creme de fata si ochi-Experiment si lipstick

{ vineri, 13 martie 2009 }
Am sa incep prima mea postare despre beauty:)
Acesta este portfard-ul meu.Este micut si imi incap in el doar 3 rujuri,o mascara,o mini crema de fata,fondul de ten,un mic blush si pensulele...Cred ca nu am uitat nimic:D...aa si un fard de pleoape roz-pal:)
Cert este ca sunt dependenta de acest portfard si il iau peste tot cu mine...pentru orice "urgenta".

Zilele acestea am incercat cateva creme "vestite" de fata.Le-am primit in revista Elle si Glamour.

  • Crema Vichy Liftactiv C*P de zi este ok.Are o consistenta usoara si intra repede in piele.Ii acord nota 8.Cred ca dupa o folosire indelungata are si efectul precizat pe prospect.
  • Aceasi crema de la Vichy dar de noapte este oribila!Are o consistenta usoara dar se simte foarte aiurea pe piele,nu intra in piele si se usuca pe suprafata pielii lasand o senzatie de masca.:...Ii acord nota 2
  • Vichy Normaderm de zi este o crema extraordinara.Si pe care o voi cumpara.Are o consistenta usoara,intra rapid in piele si diminueaza imperefectiunile.Este singura crema pe care am incercat-o care nu mi-a facut fata uleioasa.Ii acord nota 9.Apropo,cremele astea trei de la Vichy au acelas miros...
  • Crema Roc CompleteLift de zi este ok.Imi place totul la ea.Pentru consistenta merita nota 10.Miroase si frumos,insa nu stiu daca diminueaza ridurile...Incercati voi daca vreti,merita incercata.
  • Bunnn....Si am ajuns la cele de la Nivea,care sunt noi aparute pe piata.Nicea Expert Lift de zi este o crema care aproape nu are miros,care se absoarbe in piele repede,dar care mi-a lasat pielea uleioasa...Asta m-a enervat.Nu am simtit nici un efect de catifelare macar,asa cum am simtit la cea de la Roc...
  • Nivea Expert Lift pentru ochi cica diminueaza ridurile din jurul ochilor si cearcanele.Dar tot cu cearcane am ramas..nici macar nu am vazut vreo diferenta minuscula...Fani Nivea...Nu prea merita crema asta.Si eu folosesc Nivea si este ok.Dar acesta noua gama merita incercata pe termen lung.Si poate vedeti voi efectul despre care scrie pe ambalaj.:..Cele de la Nivea merita nota 6.


A se observa rujurile mele pe care nici macar nu le folosesc asa de des.Am o manie cu rujurile si gloss-urile.Imi cumpar mereu.
Am 3 nunate de roz,2 de maro,2 de rosu si 2 nude...
Cred ca le prefer pe cele rosii si pe cele roz:D



Xoxo!

1 comentarii:

NuMaPlictisi spunea...

uh sweety nu mai incerca cremele primite mostra. In afara de Vichy nici una dintre ele nu este pentru tenul tau tanar si oricum efectele unei creme se vad dupa minim o luna de utilizare asa ca numai iti chinui pielea

Trimiteți un comentariu

Thank you for comment!XOXO!