My palette of colors

{ vineri, 13 martie 2009 }
Am cumparat acest set de farduri de pleope dintr-un centru comercial din orasul meu.
Se numeste "Refections Set",este de la firma Ga-de si pot spune ca aceste culori sunt absolut superbe si foarte foarte rezistente.Aceste culori tin pe ploape o zi intreaga fara sa se stearga,se mentin intacte:)
Aceasta paleta de culori contine 25 farduri de pleoape si 2 aplicatoare.
Cod #1167
Pret in jur de 60 de lei...nici nu mai tin minte:)
Intrati si pe site-ul firmei,unde puteti vedea o gama larga de produse.
Ga-de Cosmetics
Da click la "Color cosmeticsGift Sets",acolo gasiti trusele cu multe farduri!
Oricum eu recomand aceste cosmetice,mai ales pentru ca sunt de o calitate foarte buna si au un pret accesibil.


XOXO!

2 comentarii:

Gaby spunea...

Am şi eu un set Ga-de, unul mare, Color Symphony îi zice. Îmi plac fardurile tocmai din cauza rezistenţei şi a culorilor camelonice. Am scris deja review-ul pentru el, voi pune link şi către postul tău.

Anonim spunea...

folosesc si eu unul dintre seturile de farduri de pleoape de la aceasta marca. parerea mea este ca raportul calitate pret este unul cat se poate de bun...adica isi merita banii. atat textura cat si nunatele sunt minunate: rezista pe pleope timp indelungat, sunt usor de aplicat si ce este mai important e ca nu se strang in pliul pleoapei decat dupa f mult timp de la aplicare.eu sunt f multumita de ele:)

Trimiteți un comentariu

Thank you for comment!XOXO!